måndag 15 november 2010

Vetrinären

Ja i dag var det dax för vetrinären och min 12 veckors vaccination.
Var lite småläskigt ställe med massa konstiga dofter. men jag skötte mig inne hos vetrinären och sa inte ett knyst då jag fick min spruta. Värre var det att få titta och känna igenom mig- jag ville bara bitas och naffsas hela tiden! Stackars vetrinären!
Så nu är jag en 12 veckors stor kille men en match vikt på 7,6kg!!Men vetrinären tyckte jag kunde dra in lite på maten- hon är ju hel tokig!Dra in på mat- det som är så gott!!
Ja jag fick iallafall med mig en valp påse från vetrinären med MAT *skratt*. denna skulle naturligtvis undersökas när vi kom hem.
Ut ur påsen rullade en "plastmugg"- gissa om matte blev något förvånad då hon fick höra mig skälla!! Men muggen rullade så roligt på marken men var sammtidigt lite läskig.



1 kommentar:

  1. Vad kul att du kikade förbi våran hemsida !!!
    Första gången dom hackade på mig med den jättelånga sprutan så skrek jag..... Matte sa att jag kunde sluta , men jag höll faktiskt på att dö. Nåja , nästan i alla fall.....
    Hoppas ni kommer till Göteborg för matte & husse vill gärna träffa din matte & husse / Kram Terror

    SvaraRadera