torsdag 11 november 2010

Bus och upptåg



Ja jag är inte alltid ligga snäll och beskedlig som på bilden inte... Nu har jag lyckats ta mig igenom ytterligaren ett av de hinder matte och husse försöker sätta upp för att jag inte ska vara där. Denna gången hade de satt fast kompost gallret med bultband i trapp bjälkarna för att hindra mig från att undersöka vad som fanns där uppe. He hehe trodde dom ja att det skulle gå och stoppa mig!! Näe jag lyckades allt åla mig in under nedersta trappsteget ( men det var trångt så jag får inte äta för mycket till för då fastnar jag nog!)Sen var det bara för mig att ta ett steg i taget och vipps så var man nästan uppe, om inte matte hade haft på känn att det var något lurt på gång och kommit på mig hade jag kunnat undersöka en helt ny våning. Men som sagt i dag blev det inget- får göra ett nytt försök i morgon!!
Eller så hittar jag på något annat bus!

1 kommentar:

  1. Verkar inte som om inlägget kom fram på er sida.. så försöker igen..
    Tack för inlägget, nä ni är inte ensamma om en liten vilding.. Här e att jobba med:)
    Lycka till med Abbe...
    Kram från Nala med familj

    SvaraRadera