måndag 29 november 2010

Stadsträning!

Vad tiden går fort. Har inte riktigt hunnit med och dela med mig av mit busiga liv de sista 1,5-2 veckorna, delvis beror det väl på matte som suttit försjunken i sina böcker de sista veckornaa. Men även så beror det på att denna veckan har det varit focus på mjiljöträning för min del.
Hmm miljöträning.. ja detta fattar jag ju inte så mycket av men iallafall så började det med att jag och matte började fönster shoppa nere i stan på kvällarna. Ja ni vet då mattarna står och tittar in i fönstren och man kan passa på att lukta på allting gott som finns på väggar, stolpar och på marken.. Ja för jösses så mycket dofter det är nere i stan!
Ja när vi sedan varit nere i stan par kvällar blev det till att åka in på förmiddagen. Jag kan säga att det var helt annorlunda på dagen. Grävmaskiner som dundrade, bussar som för förbi men framför allt massa människor att hälsa på kors och tvärs! Ja matte lät mig inte hälsa på alla som jag ville utan jag fick istället sitta på en parkbänk och bara titta på allt spännande, men det var nog lika bra det för jösses så trött jag var då vi kom hem- sten sov hela eftermiddagen.
Ja resten av veckan har sett ungefär lika dan ut, med att vara nere på stan och träffa och inte hälsa på folk och hundar. Men några nya kompisar har jag allt fått nosa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar