tisdag 16 november 2010

Försök till fotobilder...

Ja igår försökte matte få lite 12 veckors foton på mig. Hihih försökte var rätta ordet- för jag ville då rakt inte stå stilla så hon kunde få något fin "ståbild" på mig inte. Nä fanns ju sååå många löv som blåste runt och fladdrede, dessa var bra mycket roligare att fånga än att stå stilla.Dessutom stod jag stilla par gånger- men då var hon inte nöjd ändå, för då hade jag svansen för lågt, benen böjda eller något annat fel. Snacka om kräsen matte! Hon har mig ju livs levande framför sig så varför ta massa kort?? fattr inte det där riktigt- kan man inte bita och leka med kameran istället? Hmm ja här kommer ialfall en bild som hon lyckades fånga mig på. Så ska hon visst göra nytt försök i dag med lite hjälp av husse.. vi får väl se om det blir något mer inlägg i frågan eller om jag vinner och inte fastnar på något kort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar