tisdag 26 april 2011

Vår kännslor!



Vilket fantastiskt väder det har varit under påsken! jag har varit alldeles lyrisk och "stollig". Kan ni tänka er att min husse och matte har slitit i flera dagar för att bygga en inhängning i trädgården- så att jag nu kan springa fritt ut och in genom huset och kunna ligga i solen och njuta!


Dock var jag inte så sugen på det sist nämda- jag upptäckte i stället något annat som var mycket roligare. Nämligen att gräva!! Matte och husse är inte riktigt lika glada över att jag dels försöker gräva mig ut vid staketet men också gör jätte håler i hela gräsmattan för att inte tala om mattes arga utfall då jag grävde upp hennes alldeles nya plantering vid altanen!

Kan inte förstå att hon blev arg- jag skulle ju bara hjälpa henne och gräva så att hon slapp!

Hoppas att ni alal haft en lika fantstisk och skön påsk som jag!




1 kommentar:

  1. Sandy skickar en grattishälsning till Abbe som idag blev 2:a placerad med Hp på utställningen i Hässleholm. Hela flocken hälsar.

    SvaraRadera