torsdag 7 april 2011

Länge sedan!



Vov vov på er!

Nu är jag tillbaka efter ett par fullspäckade veckor. Ja jösses vad tiden går fort- jag har nu redan hunnit bli 7 månader gammal! Matte säger att jag växer och blir lite ståtligare för var dag och tydligen börjar jag även bli bättre på att lyda?!

Kanske är det våren som gör att man kan vara ute eller så är det kurserna på bruks som gör att jag blivit lite duktigare!

Hur som helst är det skit kul på bruks hund klubben- bara tråkigt att man inte får busa med alla vovvarna- jag vill ju så gärna hälsa på dem. Men trösten är ju att det alltid finns något extra gott i mattes fickor som korv och köttbullar- MUMS!!!

Sedan sist har jag också hunnit varit på valpträffat och fått träffat alla mina syskon- detta var super kul! Men om detta ska jag berätta mer i nästa gång vi ses, för u vankas det kvälls mat.

vov på er så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar