söndag 19 december 2010

Nya kompisar!

Hej på er! Nu är jag här igen med lite nytt om vad som händer i mitt liv för i dag har jag verkligen något att blogga om! kan ni tänka er att helt plötsligt fanns det två tollar tjejer springandes i MIN trädgård! Och vet ni vad det bästa var- jo, jag fick springa ut och busa i snön med dem!!
Jösses så kul jag hade, jag visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen och hade full sjå att springa efter och hänga med i alla svängarna..
Ni förstår dessa tjejer älskade nämligen att springa efter boll. Så de kutade fram och tillbaka över hela trädgården och lilla jag gjorde så gott jag kunde med att springa efter... ja att de jagade en boll fatatde jag aldrig, jag ville mest bara hälsa och busa.
Här kommer lite bilder på oss ute i snön. Ja de bilder matte lyckades fånga på oss tre yrväder, för det är ju inte alltid så lätt..






Efter att man fått busa och springa blir man *gäsp* trött....



God natt alla!! Vi hörs i morgon igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar