måndag 20 december 2010

Jag har ingenting gjort...


Ja ni ser ju själva vad oskyldig jag se ut- inte har jag hittat på något bus idag inte! Vet inte vad matte dillar om att det saknas delar av väggen in till vardagsrummet... mig vetligen har det hörnet alltid sett ut så där, eller???

Hmm hihi.. ja oss emellan så var jag ju tvungen att få stopp på kliandet i tänderna och efter att försökt gnaga på den murade väggen utan något resultat blev jag ju tvungen att testa hörnet på väggen och golvlisten liiite..

Vad det gäller den andra beskylningen i dag får jag väl bara erkänna- jag blev ju tagen på bar gärning!

Jag hade smitit in genom avstängningarna in i vardagsrumet och testat familjens nya jätte puff!! Den var precis så skön som jag trodde!! En sådan vill jag också ha, snälla tomten kan inte jag få en "fatboy" i julklapp?


2 kommentarer:

  1. Hej min kära son,
    Nu måste du skärpa till dig för sådana saker har jag inte lärt dig. Men den härliga puffen förstår jag för den skulle även jag vilja ha.
    Man får bara bita på sådant man kan dölja för andra.

    Många pussar från mamma Sandy

    SvaraRadera
  2. Hallojs mamma! tack för tipset, men tyvärr kom det lite försent. För jag testade lite på dörrmattan också.. och lagom till att matte spacklat väggen och hon gick in i duschen.. ja då forserade jag "avstägningen" och gnagde bort det nyspacklade.. så tillbaka till ruta ett för matte..hihih... men ska tänka på detta till nästa gång att ta smakprov där det inte märks.. natti natti mammsen- saknar dig!

    SvaraRadera