torsdag 3 februari 2011

Liten börjar bli stoor..

Här växer vi och blir liite större för varje dag! Borta är den ulliga valp pälsen, tänderna tappade och de nya nästan utväxta ... men jag är fortfarande väldigt BUSIG och ÄLSKAR människor, hundar, djur, cyklar, bilar ja i princip det mesta som rör på sig!! Så matte är lite trött på mig att jag tror att jag kan hälsa på ALLT och alla! Så nu mera är det hårdträning på våra promenader- vi får väl se vem som vinner i slut ändan.. Blir nog som det med att man INTE skulle få vara i sängen.. Ja gissa vem som sover där nu mera- Ja just det JAG!!

Så här stor och ståtlig har jag nu blivit- är jag inte snygg tycker ni?? Ja, ja... okej jag är lite partisk...






Jo, glömde ju säga att jag härdanefter kommer jag försöka blogga en gång i veckan- om vad som händer här hos mig!







2 kommentarer:

  1. Tjena Grabben !! Skönt att se/höra att du inte bara är snygg - du är listig också *hehe*
    Slå gärna en signal om du behöver fler tips om hur man överlistar människorna som bor i din koja.
    Kram Terror

    SvaraRadera